دکتر ژیلا غفوریان
Search
Close this search box.
سفید کردن واژن با دستگاه آر اف

سفید کردن واژن در کرج با آر اف

سفید کردن واژن در کرج با آر اف از آن دسته موضوعاتی است که امروزه اکثر خانم‌ها در فضای اینترنت به دنبال راه حلی برای رفع آن هستند. اصطلاح “سفیدکردن واژن” به توصیف روش‌هایی اشاره دارد که برای کاهش رنگ تیرگی پوستی در منطقه واژن و آلت تناسلی زنانه به کار می‌رود.

تمایل انسان به زیبایی یکی از ویژگی‌های ابتدایی اوست. او به دنبال تکامل در زیبایی و اندام خود است که علاوه بر جذابیت، اعتماد به نفس و جایگاه اجتماعی به او می‌بخشد. با پیشرفت تکنولوژی و روش‌های پزشکی، امروزه انجام تغییرات در ظاهر بسیار آسان‌تر شده و مشکلات کمتری وجود دارد. در این مطلب شما را با هر آنچه که در مورد سفید کردن واژن با آر اف باید بدانید، آشنا خواهیم کرد.

سفید-کردن-واژن

“سفید کردن واژن در کرج” با آر اف از روش‌های جدیدی است که در مطب دکتر ژیلا غفوریان انجام می‌شود.

باید بدانید که پوست بدن هر فردی منحصر به فرد و رنگ پوست ناحیه واژن نیز در هر خانمی متفاوت است. بنابراین نمی‌توان هیچ رنگی را به عنوان رنگ طبیعی واژن در نظر گرفت. تنها می‌توان گفت رنگ طبیعی واژن شما همان رنگی است که همیشه عادت به دیدن آن دارید. در اکثر موارد رنگ واژن نسبت به سایر قسمت‌های بدن تیره‌تر است.

بیستر بدانید: لابیاپلاستی یکی دیگر از خدمات مربوط به زیبایی در ناحیه واژن است. برای این منظور باید به بهترین جراح لابیاپلاستی کرج مراجعه کنید.

واژن می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌ها از صورتی بسیار روشن تا قهوه‌ای بسیار تیره و یا حتی بنفش باشد. این تنوع رنگ در واژن کاملاً طبیعی است. اما زمانی که به ناحیه تناسلی خود نگاه می‌کنید و متوجه تیره ترشدن رنگ آن می‌شوید ممکن است نگرانی‌هایی در شما آغاز شود. تیره شدن رنگ واژن می‌تواند منجر به بروز ناراحتی‌ و کاهش اعتماد به نفس در خانم‌ها شود.

دلایل تیرگی واژن خانم ها

برخی از دلایل تیره شدن واژن عبارتند از:

  • استفاده از محصولات غیراستاندارد جهت شستشوی ناحیه تناسلی و یا استفاده از محصولات بهداشتی جدید
  • بهم خوردن تعادل هورمونی بدن
  • کمبود برخی ویتامین‌ها
  • عوامل ارثی
  • پوشیدن لباس‌های خیلی تنگ
  • برخی بیماری‌ها مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک، سرطان معده، کم کاری تیروئيد، عفونت‌های ناحیه تناسلی، تولید بیش از حد ملاتونین و برخی اختلالات فیزیکی

معرفی بهترین دکتر نازایی در کرج سال 1402 کیست؟

روش‌های سفید کردن واژن

در صورتی که تیرگی واژن شما خفیف باشد، می‌توانید با استفاده از برخی روش‌ها اقدام به برطرف کردن آن کنید. این روش‌ها عبارتند از:

  • استفاده از لباس‌های زیر نخی
  • حفظ وزن بدن در محدوده‌ی نرمال
  • نوشیدن 6 تا 8 لیوان آب
  • استفاده از میوه‌های تازه
  • عدم استفاده از کرم‌های موبر در ناحیه تناسلی
  • در صورتی که تیرگی واژن شما شدید باشد و راهکارهایی که پیشتر ذکر شد در برطرف شدن تیرگی واژن موثر نباشد می‌توانید به بهترین متخصص زنان در کرج مراجعه نمائید تا راهکارهای مناسب جهت رفع تیرگی واژن را به شما ارائه دهند. برخی از راهکارهای پزشکی جهت سفید کردن واژن عبارتند از:
  • استفاده از کرم‌های سفید کننده مخصوص ناحیه تناسلی
  • لایه برداری شیمیایی
  • لیزردرمانی
  • استفاده از دستگاه فرکانس رادیویی یا آراف

با توجه به نتایج مثبتی که بیماران با استفاده از روش آر اف به دست آورده‌اند، در ادامه به توضیحات مختصری در مورد سفید کردن واژن در کرج با آر اف می‌پردازیم.

سفید کردن واژن با آر اف

روش آر اف یکی از فناوری‌‌های نوین در درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات به خصوص مشکلات پوستی است. فناوری آر اف یا فرکانس رادیویی در سطح سلولی عمل می‌نماید و با تحریک جریان خون منجر به بازسازی و بازیابی کلاژن پوست می‌شود. فرکانس رادیویی موجب گرم شدن بافت آن ناحیه شده و با ارائه پالس‌های متناوب انرژی را به بافت همبند دیواره‌ی واژن می‌رساند. در نتیجه سلول‌های جدیدی ساخته می‌شوند و علاوه بر جوانسازی واژن، تیرگی این ناحیه نیز برطرف خواهد شد.

سفید کردن واژن با آر اف چگونه انجام می شود؟

سفید کردن واژن در کرج به روش آر اف بسیار ساده است و نیاز به بی‌حسی و یا هیچ گونه آمادگی قبلی نمی‌باشد. پس از اینکه بیمار روی تخت مخصوص دراز کشید یک پروب روی واژن حرکت داده می‌شود. در این مرحله ممکن است بیماران گرما را احساس نمایند اما میزان گرما کاملاً قابل تحمل خواهد بود

مراقبت‌های بعد از سفید کردن واژن با آر اف

پس از اتمام جلسه درمانی، هیچ گونه مراقبت خاصی لازم نیست. بیماران می‌توانند فعالیت‌های روزمره‌ی خود را از سر بگیرند. داشتن رابطه جنسی پس ازسفید کردن واژن با آر اف بلامانع می‌باشد.

رفع-تیرگی-واژن

عوارض سفید کردن واژن به روش آر اف

عوارض استفاده از روش آر اف بسیار اندک بوده و پس از مدت کوتاهی نیز از بین می‌رود. برخی از این عوارض عبارتند از:

  • قرمز شدن پوست
  • حساسیت
  • تورم
  • ترشح واژن
  • لکه بینی

تعداد جلسات درمانی سفید کردن واژن با آر اف

تعداد جلسات درمانی رفع تیرگی پوست در ناحیه واژن به عوامل مختلفی بستگی دارد. در اکثر موارد پس از جلسه‌ی اول بیماران شاهد روشن شدن رنگ پوست واژن هستند. اما در برخی مواقع احتیاج به جلسات درمانی بیشتری خواهد بود.

به طور کلی در ابتدا 3 جلسه درمانی با فواصل زمانی یک هفته برای سفید کردن واژن با آر اف توصیه می‌شود. پس از آن هر 4 الی 12 ماه درمان‌هایی جهت حفظ نتایج توصیه می‌شود.

مزایای استفاده از روش آر اف برای سفیدی واژن

  • غیرتهاجمی
  • بدون درد
  • عدم نیاز به دوران نقاهت
  • بازدهی سریع
  • کوتاه بودن طول دوره‌ی درمان

کلام آخر

یکی دیگر از راه‌های سفید کردن واژن، استفاده از دستگاه آراف فرکشنال است. در این روش با استفاده از امواج رادیویی موجب تحریک کلاژن‌سازی در پوست شده و در نتیجه تیرگی واژن تا حدود زیادی برطرف می‌شود.
دکتر ژیلا غفوریان از پزشکان به نام شهر کرج علاوه بر جراحی‌های درمانی و زایمان سزارین در کرج، فعالیت‌های زیبایی دیگری مانند جوانسازی واژن، لابیاپلاستی و غیره را انجام می‌دهد.

شما می‌توانید برای گرفتن وقت مشاوره با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید، تا متوجه شوید آیا تیرگی واژن شما با آراف برطرف می‌شود یا خیر؟

مطالب مرتبط
29 پاسخ
    1. با سلام باید توسط خانم دکتر معاینه شوید دکتر عزیز تا درجه تیرگی مشخص شود

  1. سلام خسته نباشید سوالم اینه ک ایا این روش واسه قسمت‌های دیگه پوست هم کاربرد داره…

    1. با سلام بله ولی تخصص ما زنان و زایمان هستش
      دستگاه آراف کاربردهای مختلفی دارد مانند جوانسازی و …

  2. سلام . وقت بخیر
    بطور معمول هزینه هر جلسه چه مبلغی هست و در صورت امکان یه وقت می خواستم

    1. آراف کاربردهای مختلفی داره ولی حوزه تخصصی ما زنان و زایمان است.

  3. با سلام،خانم دکتر،طرف اگر بیماری عفونت واژن یا کیست یا بیماری داشته باشد آیا واقعا سفید کردن واژن ضرورت است ؟.

  4. سلام. ببخشید برای آلت مردان هم کارایی دارد.یعنی می‌شود آلت تناسلی آقایان هم که تیره وسیاه می باشد را سفید کرد .لطفا هزینه‌ اش چند است ممنونم

  5. سلام میشه نمونه اش را ببینیم ضمنا مبلغ مورد نیاز سفید کردن واژن چقدر است

  6. سلام واقعا سفید میشه؟ نمیشه یه جوری حالا یا عکس یا انیمیشن روش کار و نتیجه رو ببینیم ؟

    1. با سلام
      دوست عزیز با مطب تماس بگیرید راهنماییتون می کنند.

  7. سلام.خانم دکترخسته نباشید.من موقعی که عادت ماهانه می گیرم بیشتراز15,روز طول می کشه قطع بشه .به نظر شما چه کارکنم

  8. سلام خانم دکتر ژیلا غفوریان را می‌شناسم و سالهاست که از طبابت ایشان استفاده کرده‌ام، عمل جراحی بسیار رضایت بخشی را برایم انجام دادن،،هر چه از مهارت و تخصص و تعهد ایشان بگویم باز هم کم است،،توصیه میکنم در صورت نیاز تحت درمان خانم دکتر ژیلا غفوریان ابدی،قرار بگیرید

  9. حتما سفید کردن و اژن بادستگا ه کار سختی است برای بانوان موفق باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *