لابیاپلاستی لیزری

لابیاپلاستی با لیزر در کرج

لابیاپلاستی با لیزر در کرج یک روش موثر و بدون عوارض برای زیبایی بیشتر واژن است. با افزایش تقاضای خانم‌ها برای جراحی زیبایی واژن، روش‌های مختلفی برای لابیاپلاستی به وجود آمده‌اند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. لابیا پلاستی با لیزر نیز یکی از همین روش‌ها است. این روش جزو پرطرفدارترین روش‌ها برای زیبایی واژن است که مزایای زیادی دارد. این متد جدید مانند سایر روش ها عوارضی را نیز به همراه می‌آورد و هزینه‌های آن با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌گردد.

شما تنها زمانی می‌توانید بهترین نتایج را از لابیاپلاستی در کرج دریافت کنید که بهترین پزشک را انتخاب کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر در کرج با ما در ارتباط باشید.

لابیاپلاستی-با-لیزر

لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

یکی از جدیدترین روش‌هایی که برای زیبا کردن واژن و از بین بردن نفوذ آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، لابیاپلاستی با لیزر است. با کمک این روش شما می‌توانید عدم تقارن در اندازه لابیا را از بین ببرید و بزرگ بودن یا کوچک بودن بیش از حد لابیا را نیز جبران کنید.
نتایج ناشی از این عمل تا مدت‌ها ماندگار هستند.‌ این روش که روشی ایمن و بدون خونریزی برای لابیاپلاستی به شمار می‌آید، هزینه‌های نسبتا مناسبی هم دارندو همین باعث شده است که در چند سال اخیر شاهد افزایش تقاضای این روش باشیم.

نحوه انجام لابیاپلاستی با لیزر در کرج

بسیاری از خانم‌هایی که متقاضی لابیاپلاستی با لیزر در کرج هستند، اولین سوالی که می‌پرسند در مورد چگونگی انجام این جراحی است. در پاسخ به آن‌ها باید بگوییم که متخصص و جراح زیبایی زنان برای از بین بردن مشکلات واژن با لیزر مراحل مختلفی را پشت سر می‌گذارند:

  1. در اولین مرحله بهترین جراح لابیاپلاستی در کرج معاینات لازم را انجام می‌دهد. طی جلسات معاینه فرم کلی واژن مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس مشکلاتی که متوجه لابیا شده‌‌اند، از بین می‌روند.
  2. در مرحله بعد از داروهای بی حس کننده موضعی برای بی حس کردن واژن استفاده می‌شود. سپس از دستگاه لیزر برای کوچک ‌کردن یا بزرگ کردن لابیا استفاده می‌شود. این دستگاه همچنین به برداشتن بافت واژن نیز کمک می‌کند.
  3. در مرحله نهایی هم برش‌های ایجاد شده در واژن را از بین می‌برند و فرم لابیا را تغییر می‌دهند. لیزر کردن باعث می‌شود که رگ‌ها مسدود شوند و عفونت واژن به حداقل برسد. پس این روش بهترین روشی است که خانم‌ها از آن برای زیبایی واژن خود استفاده می‌کنند.
لابیاپلاستی-لیزری

مزایا لابیاپلاستی لیزری

لابیاپلاستی با لیزر در کرج مزایای زیادی را نسبت به روش‌های سنتی دارد. افرادی که این روش را انتخاب می‌کنند، دوره بهبودی کمتری را پشت سر خواهند گذاشت. در ضمن درد و ناراحتی روش لیزر نسبت به سایر روش‌ها کمتر است. برخی دیگر از مهم‌ترین مزایایی که این روش از لابیاپلاستی به همراه دارد، عبارتند از:

✅با استفاده از این روش می‌توانید میزان میل جنسی خود را افزایش دهید و در روابط جنسی به لذت زیادی برسید. ضمن این که اعتماد به نفس شما با زیباتر شدن واژن افزایش پیدا می‌کند.

✅لابیاپلاستی با لیزر یک جراحی سرپایی است که پس از آن بیمار می‌تواند فعالیت‌های معمولی خود را انجام دهد. این روش دوره نقاهت کوتاهی دارد.

✅برای رفع شل شدگی واژن و از بین بردن افتادگی‌های واژن به خصوص لابیا این روش بسیار کاربردی است.

هزینه لابیاپلاستی با لیزر چقدر است ؟

در مورد هزینه‌های لابیاپلاستی با لیزر در کرج هم باید بگوییم که هزینه‌های آن نسبت به سایر عمل‌های جراحی کمتر می‌باشد. در نتیجه متقاضیان زیادی از این روش استقبال کرده‌اند. البته دستمزد پزشک، نوع دستگاه لیزر و نوع جراحی لابیاپلاستی می‌تواند بر روی هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد. تنها نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشد، این است که یک پزشک مناسب را برای لابیاپلاستی با لیزر انتخاب کنید.

عوارض لابیاپلاستی با لیزر

❌❌اگرچه لابیاپلاستی با لیزر مزایای زیادی را با خود به همراه دارد اما عوارضی هم دارد❌❌

به دلیل این که در فرآیند لابیاپلاستی از بی حس کننده‌های موضعی استفاده می‌شود، ممکن است تا ساعت‌ها پس از انجام این فرآیند بی‌ حس باشید. همچنین امکان تورم یا خونریزی‌های واژن پس از انجام این جراحی نیز وجود دارد.

به طور کلی باید بگوییم که لابیاپلاستی با لیزر یک روش کم خطر است چرا که بدون وجود دردو خونریزی است و در طول زمان کم می‌تواند مشکلات واژن را از بین ببرد. با این حال اگر متقاضی به مراقبت‌های پس از لابیاپلاستی با لیزر توجهی نداشته باشد، ممکن است عوارض و خطرات این روش بیشتر شوند.

مراقبت‌های بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

بعد از این که لابیاپلاستی با لیزر در کرج را با موفقیت پشت سر گذاشتید، باید به فکر بهبود نتایج این روش باشید. اینجا است که توجه به نکات مراقبتی لابیاپلاستی اهمیت پیدا می‌کند. متقاضیان روش لیزر برای لابیاپلاستی باید به نکات زیر توجه ویژه‌ای داشته باشند:

  • معمولأ تا دو یا سه روز پس از لابیاپلاستی با لیزر ممکن است در واژن درد را احساس کنید. این درد طبیعی است و پس از مدتی از بین خواهد رفت. برای کاهش شدت درد می‌توانید با مصرف مسکن این درد را تسکین دهید.
  • فرقی ندارد که جراحی لابیاپلاستی را انتخاب کرده‌اید یا با لیزر می‌خواهید لابیا ترمیم کنید. در هر صورت باید تا دو روز از حمام رفتن اجتناب کنید. همچنین تا زمانی که بدن شما به بهبودی کامل دست نیافته است، باید از رفتن به سونا و ‌جکوزی خودداری نمایید.
  • پزشک شما برای کاهش عفونت‌های واژن پس از لابیاپلاستی با لیزر داروهایی را تجویز خواهد کرد. این داروها را حتما سر وقت مصرف کنید.
  • نکته دیگر این است که تا یک الی دو ماه از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید. اگر ورزشکار هستید، در این دوران ورزش‌های سنگین را کنار بگذارید و به فکر سلامتی جسم خود باشید. حتی باید برای تقویت بدن خود از سبزیجات و غذاهای حاوی ملین استفاده کنید.

کلام پایانی

ما در این متن در مورد لابیاپلاستی با لیزر در کرج صحبت کردیم. پزشکان زیادی وجود دارند که با استفاده از لیزر در کرج زیباسازی واژن را انجام می‌دهند. این روش نسبت به روش‌های سنتی جراحی برتر است چرا که عوارض چندانی ندارد و از مزایای زیادی برخوردار است. لابیاپلاستی لیزری مراحل متعددی دارد که شما باید پیش از انجام آن پزشک ماهر و با تجربه ای مانند دکتر ژیلا غفوریان را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *