لابیاپلاستی در کرج

جراحی لابیاپلاستی در کرج

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی در کرج یکی از خدمات پرتقاضا از سوی بانوان در سال‌های اخیر بوده است و اغلب خانم‌ها برای حفظ زیبایی اندام تناسلی خود به سمت آن تمایل دارند. نارضایتی از شکل ظاهری و اندازه ی واژن یکی از پارامترهای موثر در اعتماد بنفس افراد است و ممکن است رضایت فرد را از رابطه جنسی نیز کاهش دهد.جراحی زیبایی لابیاپلاستی (Labiaplasty) یکی از موثرترین راهکارها برای حفظ زیبایی اندام‌ تناسلی بانوان است. ما در این مقاله در رابطه لابیاپلاستی و بسیاری از موارد مرتبط با جراحی صحبت کنیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لابیاپلاستی با لیزر

یکی از جدیدترین روش‌هایی که برای زیبا کردن واژن و از بین بردن نفوذ آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، لابیاپلاستی با لیزر است.

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی، موضوع مهمی است که هر خانمی پس از جراحی باید آن‌ها را رعایت کند تا دوران نقاهت خود را با ...

بخیه های لابیاپلاستی

بخیه‌های لابیاپلاستی بر حسب تکنیک مورد استفاده توسط جراح از انواع مختلفی چون جذبی و کشیدنی برخوردار است. 

خوابیدن بعد از لابیاپلاستی

خوابیدن بعد از لابیاپلاستی یکی از چالش‌هایی است که افراد زیادی با آن مواجه می‌شوند چرا که در دریافت نتیجه مطلوب تاثیر بسزایی دارد. 

لابیاپلاستی در بارداری

در حالت کلی انجام لابیاپلاستی در بارداری ممنوع است چرا با توجه به شرایط مادر خطراتی را برای جنین به همراه دارد از همه مهم تر احتمال بازگشت لابیا ها بسیار زیاد است.

عوارض لابیاپلاستی

عوارض لابیاپلاستی ازجمله موضوعات بسیار مهمی است که در اکثر موارد پزشکان در این باره با کسانی متقاضی انجام این جراحی هستند گفت ‌و گوهایی خواهند داشت

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی (Labiaplasty) نوعی جراحی زیبایی واژن است که با هدف حفظ زیبایی، بهبود ظاهر اندام تناسلی بانوان و کاهش یا افزایش اندازه لابیاها انجام می‌شود. چین‌های بیرونی لابیاها ماژور نامیده می‌شود که گوشتی هستند و این چین‌ها محافظی برای اندام‌های تناسلی خارجی می‌باشند. چین‌های داخلی نیز لابیا مینور نام دارند و از دهانه مجرای ادرار و واژن محافظت می‌کنند و بخش هدف در جراحی لابیاپلاستی هستند.

هدف از انجام جراحی لابیاپلاستی

دسترسی آزاد به انواع ویدئوها و تصاویر باعث ایجاد باورهای غلط و شکل گیری معیارهای جدید زیبایی بانوان شده است و تغییر ترجیحات جنسی ممکن است باعث آزار بانوان مبنی بر حفظ و ایجاد ظاهری زیبا در اندام تناسلی برای داشتن اعتماد بنفس شده است و همین عامل در سال‌های اخیر تقاضا برای خدمات زیبایی اندام‌های جنسی را افزایش داده است.

طی جراحی لابیاپلاستی ممکن است کمی از بافت لابیا مینورها به منظور کاهش اندازه جدا شود و یا مقداری چربی به منظور افزایش اندازه آن تزریق گردد همچنین ممکن است افراد با هدف درمان و با توصیه ی پزشکی از متقاضیان این عمل باشند.

زیبایی ظاهری اندام تناسلی از دیگر عوامل موثر در تمایل افراد برای لابیاپلاستی می‌باشد. ممکن است در مواردی لبه‌های بزرگ لابیا در زندگی و فعالیت روزمره نظیر راه رفتن، ورزش کردن، دوچرخه سواری، روابط جنسی و … احساس ناخوشایندی ایجاد کند و موجب ناراحتی فیزیکی فرد شود.

همچنین در موارد محدودی، این چین‌ها محلی برای رشد باکتری‌ها بوده و منجر به بروز عفونت‌های مکرر دستگاه ادراری می‌شود. در موارد فوق فرد با دستور پزشک خود را برای جراحی لابیاپلاستی آماده می‌کند.

عدم تقارن لابیامینور و مشکلات ظاهری که اغلب پس از زایمان و در سنین بالا رخ می‌دهد ممکن است اعتماد به نفس فرد را در پوشیدن شلوار تنگ و یا در روابط جنسی تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. در این شرایطی فرد با مشورت پزشک اقدام به جراحی لابیاپلاستی می‌کند.

جراحی لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی چگونه است؟

جراحی لابیاپلاستی در کرج یک جراحی سرپایی است که طی آن جوانسازی واژن و اصلاح ظاهر اندام تناسلی بانوان انجام می‌شود و چین های پوستی در اطراف دهانه واژن با کوتاه کردن یا تغییر شکل تحت اصلاحات قرار می‌گیرند.

📌 نکته! لابیاپلاستی در دختران زیر 18 سال انجام نمی‌شود زیرا لابیاها هنوز در حال رشد و شکل گیری می‌باشند.

جراحی لابیاپلاستی اغلب با بیهوشی و یا بی حسی موضعی انجام می‌شود. بافت اضافه ممکن است بسته به میزان مورد نظر و صلاحدید پزشک با چاقوی جراحی یا لیزر حذف شوند.

عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

این جراحی ممکن است 1 الی 2 ساعت به طول بینجامد و اغلب بیماران پس از چند ساعت می‌توانند مرخص شوند.اگر جراحی لابیاپلاستی به منظور افزایش اندازه لابیاها انجام شود، می‌بایست چربی مورد نیاز برای تزریق به لابیاها از طریق لیپوساکشن از سایر اعضای بدن فرد نظیر شکم یا ران و … خارج گردد که مدت زمان جراحی در این شرایط بیشتر خواهد شد.
البته می‌توان به جای تزریق چربی به لابیاها، اسید هیالورونیک تزریق نمود.

چه زمانی بخیه لابیاپلاستی کشیده می شود؟

در این جراحی‌، از بخیه ی قابل جذب استفاده می‌شود و نیازی به کشیدن بخیه وجود ندارد. بیمار پس از لابیاپلاستی برای کنترل انواع خونریزی‌ها تحت معاینه ی پزشک قرار می‌گیرد.

انتخاب پزشک باتجربه و متخصص تاثیربسزایی در دریافت نتیجه‌ی مطلوب حاصل از جراحی لابیاپلاستی دارد. دکتر ژیلا غفوریان ابدی، متخصص و جراح زنان و زایمان و نازایی، ارائه دهنده خدمات زیبایی اندام تناسلی و لابیاپلاستی در کرج است.

📞 اگر فکر می کنید که کاندیدای انجام لابیاپلاستی هستید، جهت دریافت وقت مشاوره می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام و نام خانوادگی
موبایل
شماره شما موفقیت ثبت شد!
شماره خود را مجددا ارسال نمایید.

مشکلاتی که بعد از جراحی لابیاپلاستی با آن روبرو می شوید؟

جراحی لابیاپلاستی ممکن است مانند تمامی جراحی‌های دیگر در کنار نتایج مثبت و رضایت بخش، عوارض قابل‌پیشگیری داشته باشد که اطلاع از آنها کمک بسیار بزرگی به فرد در تصمیم‌گیری، انتخاب پزشک و انجام مراقبت‌های پس از جراحی خواهد کرد.

از جمله مشکلاتی که از سوی بیماران گزارش شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برداشتن بیش از حد چین‌ها
  • عدم تقارن لابیاها
  • خونریزی و هماتوم ناحیه جراحی
  • بی حسی ناحیه ی جراحی
  • رابطه جنسی دردناک یا بی حسی عضو در طول رابطه جنسی
  • درد زیاد
  • کبودی
  • عفونت زخم
  • باز شدن زخم
  • باقی ماندن جای زخم
  • احساس درد زیاد و مداوم
  • عوارض مرتبط با بیهوشی (حساسیت های دارویی، مسمومیت یا آلرژی، ترومبوز وریدی عمقی و آمبولی، عوارض قلبی و ریوی)

هر یک از عوارض ذکر شده بسیار نادر است و احتمال بروز آنها با دقت در انتخاب بهترین متخصص زنان کرج و انجام مراقبت‌های لازم پس از جراحی به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد. ممکن است به میزان کمی اسکار حاصل از جراحی ملموس باشد که به مرور زمان از بین خواهد رفت.

سوالات متداول

آیا جراحی لابیاپلاستی نیاز به ترمیم دارد؟

جراحی لابیاپلاستی نیاز به تکرار ندارد و با انجام یکبار آن، نتیجه ی مورد انتظار حاصل می‌شود؛ اما در موارد بسیار نادر برای اصلاح و برطرف سازی برخی از عوارض به وجود آمده ممکن است نیاز به جراحی مجدد و ترمیم وجود داشته باشد.

هزینه جراحی لابیاپلاستی در کرج چقدر است؟

سوالی که برای بسیاری از افراد به وجود می‌آید، هزینه‌های مرتبط با جراحی لابیاپلاستی است. جراحی لابیاپلاستی در کرج جزو جراحی‌های زیبایی دسته بندی می‌شود و هزینه‌های مربوط به آن تحت پوشش بیمه و بیمه های تکمیلی قرار نمی‌گیرد.
هزینه‌های این جراحی بسته به عوامل مختلف متغیر است نخستین عامل منطقه جغرافیایی است. ممکن است هزینه ارائه خدمات فوق در برخی شهرها و مناطق بالاتر از سایر مناطق باشد که این به دلیل افزایش اجاره بها و … می‌باشد.
📍 مواردی نظیر تکنیک جراحی، شکل و فرم لابیا مینور، کیفیت موارد مصرفی نظیر نخ بخیه و ابزار جراحی، شیوه جراحی (چاقو یا لیزر)، دستمزد پزشک و متخصص بیهوشی، محل انجام عمل لابیاپلاستی (بیمارستان یا مطب)، امکانات محل جراحی، هزینه هتلینگ و بستری (در صورت نیاز)، آزمایش‌های پیش از جراحی و … در هزینه ی لابیاپلاستی موثر است. توصیه می‌شود جهت برآورد دقیق قیمت جراحی با پزشک خود مشورت کنید.

در نهایت….

جراحی لابیاپلاستی در کرج، نوعی جراحی زیبایی است که برای کاهش یا افزایش اندازه لابیا مینورها و جوانسازی واژن انجام می‌شود و امروزه از تقاضای بالایی در میان خانم ها برخوردار است. این جراحی به صورت سرپایی در حداکثر دو ساعت انجام می‌شود و در صورت انجام اصولی توسط متخصص باتجربه و رعایت مراقبت های بعد از عمل بدون عوارض است. دکتر ژیلا غفوریان، متخصص و جراح زنان و زایمان و نازایی، ارائه دهنده خدمات زیبایی اندام تناسلی و لابیاپلاستی در کرج است. جهت دریافت وقت ویزیت و مشاوره می توانید با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.

مطالب مرتبط